مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 12:202020-12-09اجتماعي

فارس من| برای دفن اموات در تویسرکان نگرانی نداریم


سرپرست شهرداری تویسرکان با تاکید بر اینکه فعلا تا چند ماه آینده برای دفن اموات در آرامستان «بهشت زهرا(س)» فضا وجود دارد گفت: تدابیر لازم در صورت پر شدن ظرفیت آرامستان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تویسرکان، طرح سوژه آمده که مورد پیگیری قرار گرفت.

به همین منظور سرپرست شهرداری تویسرکان در گفت وگو با فارس با تاکید بر اینکه آرامستان بهشت زهرا(س) فعلا تا چند ماه آینده برای دفن اموات فضا دارد اظهار کرد: با در نظر گرفتن زمین در حاشیه ضلع غربی و همچنین استفاده از معابر داخل بهشت زهرا(س) هیچ مشکلی در خصوص مکان دفن اموات نداریم.

عظیم الوندی تصریح کرد: در صورت پر شدن ظرفیت آرامستان بهشت زهرا(س) در انتهای بلوار بعثت، تدابیر لازم در آرامستان امامزاده کوه سرابی برای دفن اموات تا تعیین تکلیف شدن آرامستان جدید دیده شده است، مطمئناً در صورت نیاز در این زمینه با بحران خاصی نمی شویم.

وی با اشاره به شاخه زنی و هرس درختان آرامستان و تذکر شفاهی و کتبی به نظم بخشی سنگ لحد از لحاظ ارتفاع در آرامستان شهر تویسرکان گفت: دفن اموات باید در بلوک های شمالی و جنوبی باشد بنابراین یکی از مکان های که ما خدمت خوبی می توانیم به شهروندان ارائه دهیم، همین مکان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| برای دفن اموات در تویسرکان نگرانی نداریم

فارس من| برای دفن اموات در تویسرکان نگرانی نداریم